Nog 7 lange weken - Reisverslag uit Apeldoorn, Nederland van Toety & Roel Laitenu-van den Bos - WaarBenJij.nu Nog 7 lange weken - Reisverslag uit Apeldoorn, Nederland van Toety & Roel Laitenu-van den Bos - WaarBenJij.nu

Nog 7 lange weken

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Toety & Roel

09 Januari 2010 | Nederland, Apeldoorn

Nu nog 7 weken geduld hebben en ons elke dag verheugen op onze reis naar Thailand. De kinderen vinden het geloof ik wel grappig dat wij gaan backpacken.
Vandaag hebben we een kaart van Thailand en 1 van Bangkok gekocht en nog de Trotter. Zeer informatief.Nu struinen we de digitale snelweg af op zoek naar leuke plekjes en vooral handige tips. Er is zoveel te vinden voor wat betreft de plekken die we zeker moeten gaan bekijken. Toch willen we niet al te veel plannen en maar zien wanneer we wat gaan doen. We bedenken vast wat we moeten/willen meenemen vervolgens schrappen we weer wat dingen wat achteraf toch onnodig blijkt. Ik denk dat het de komende 7 weken wel zo zal door gaan en hangen we dagelijks op het internet rond. Alleen al het lezen van de vele reisverslagen maakt ons nog ongeduldiger. Maar goed...de tijd zal wel omvliegen en zitten we zo in het vliegtuig. En ook dan zal de tijd te snel voorbijgaan en onze vakantie er in no time weer op zitten. Maar laat ik daar nog maar aan niet denken. Voorlopig vinden wij de voorpret al super leuk. Mochten er nog mensen zijn met goede tips dan zijn die van harte welkom uiteraard.