Weer thuis - Reisverslag uit Apeldoorn, Nederland van Toety & Roel Laitenu-van den Bos - WaarBenJij.nu Weer thuis - Reisverslag uit Apeldoorn, Nederland van Toety & Roel Laitenu-van den Bos - WaarBenJij.nu

Weer thuis

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Toety & Roel

28 Maart 2010 | Nederland, Apeldoorn

Hallo allemaal

We zijn inmiddels weer thuis, en alweer een paar dagen verder.

Onze terugreis ging sneller dan de heenweg voor mijn gevoel. Ondanks dat we niet konden slapen. Nog een heerlijk wijntje en een filmpje opgezet in het vliegtuig. Kussentje in de nek en relaxen.

Wel fijn dat op het vliegveld in Dusseldorf alles snel ging en we zo in de auto zaten, en aan het laatste stukje van onze reis konden beginnen, van Dusseldorf naar Apeldoorn, nog anderhalf uurtje ongeveer. Om 22:00 waren we thuis waar de meiden en Don al op ons zaten te wachten. Ook wel weer lekker om thuis te zijn en de kids te zien. Tis alleen een beetje koud. Een verschil van bijna 30 graden is wel heel veel.
Gelijk de rugzakken en koffer maar uitgepakt. De vloer van de woonkamer bezaaid met kleren en kadootjes, toch een beetje veel gekocht. De kinderen hebben alles netjes gehouden, we hadden ook niet anders verwacht....
Al met al gingen we pas om 1 uur s'nachts naar bed, want de volgende dag moesten we beiden weer werken.
Was niet echt handig omdat we in het vliegtuig maandag avond niet konden slapen en in het hotel in Dubai ook niet echt en we dinsdag maar een kort nachtje hebben gehad hebben we toch heel wat uurtjes slaap gemist. Gevolg was dus dat ik de dagen erna veel hoofdpijn had en misselijk was.
( Hoezo jetlag? )
Inmiddels zijn we weer geaclimatiseerd en gaat het gewone leventje verder en liggen ook de plannen klaar om in December weer te gaan. We zien het wel.

Een volgend reis verslag komt er denk ik dus wel.