1e dagen in Thailand - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Toety & Roel Laitenu-van den Bos - WaarBenJij.nu 1e dagen in Thailand - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Toety & Roel Laitenu-van den Bos - WaarBenJij.nu

1e dagen in Thailand

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Toety & Roel

27 November 2011 | Thailand, Bangkok

Hier dan ons 1e verslag vanuit Thailand, Bangkok.
De reis naar Cairo ging prima, al zaten we in een best klein toestel.Op het vliegveld in Cairo moesten we 2 uurtjes wachten, toen vlogen we door met een 777.
We gaan met de metro naar het hotel deze ligt direct bij de uitgang, alleen maar de straat oversteken. Het hotel is prima, alleen een beetje harde bedden.

Eerst maar eens een telefoonkaartje gekocht en toen de boel even verkennen. Naar het treinstation gegaan om te kijken of we vast een kaartje konden kopen om maandag ochtend naar Kanchanaburi te gaan, dit is al een hele onderneming want de auto's, scooters en tuk- tuk's rijden kei hard en de zebra paden zeggen hier niet zo veel. Dus met gevaar voor eigen leven toch de overkant gehaald. ....blijken we bij het verkeerde treinstation te zijn en moeten we dus maandag ochtend vroeg met de taxi naar het andere trein station.

We zijn lopend naar China town gegaan..beetje ver, maar goed. Zaten we eerst in een wijk waar alleen maar autohandel was, toen een gedeelte met alleen maar speelgoed in de meest felle kleuren, en toen een gedeelte met alleen maar kruiden, groenten en fruit, en eetkraampjes enz.een boel geuren..lekkere maar ook niet zo lekkere geuren.
We hebben maar een tuk- tuk terug naar het hotel genomen want ook Roel had zere voetjes.
Nu net ontbeten en kijken wat we vandaag gaan doen.

Nou dit was het begin van onze vakantie en we hopen nog veeeel meer leuke dingen te beleven de komende 27 dagen.

• 27 November 2011 - 11:21

Rene:

fijn om te lezen dat alles goed is gegaan.
    het water is dus weg, zie je er nog wat van ?
    gr.rene en paula

• 28 November 2011 - 10:41

Brenda:

Hoi, goed om te lezen dat je jullie goed zijn aangekomen. Denk je wel aan de krokodillen die je tegen kan komen(zie AD). Geniet er maar van! Groetjes uit Apeldoorn

• 29 November 2011 - 14:18

Toety:

He Brennie, Wist niet dat je in nederland was. leuk dat je ons verslag leest.
    Liefs van ons x