Alles bij elkaar genomen - Reisverslag uit Apeldoorn, Nederland van Toety & Roel Laitenu-van den Bos - WaarBenJij.nu Alles bij elkaar genomen - Reisverslag uit Apeldoorn, Nederland van Toety & Roel Laitenu-van den Bos - WaarBenJij.nu

Alles bij elkaar genomen

Door: Toety

Blijf op de hoogte en volg Toety & Roel

03 Januari 2013 | Nederland, Apeldoorn

Inmiddels zijn we al weer een paar dagen terug in ons koude kikkerlandje. We zijn nog aan het acclimatiseren, maar het is fijn om weer in ons eigen bedje te slapen.
Al met al hebben we weer een leuke reis gemaakt, dit keer 5 weken in totaal. Veel gezien en meegemaakt, weer een heleboel indrukken opgedaan en mooie dingen gezien.
Ho Chi Mihn Vietnam een drukke chaotische stad met zijn miljoenen scooters. Een stad met veel bedelaars en veel armoede. De Mekong Delta en de Cu Chi tunnels, het oorlogs museum en de Saigon Sky Deck. De Notre Damekathedraal en Ben Than markt.
Phnom Pen Cambodja weer heel anders maar net zoveel armoede. De Royal Palace en de What Phnom. De Night market en het kindertehuis.
Siem Reap met als hoogte punt de Ankor wat. En diepte punt het vieze guesthouse. Het gezellige Old Town en de overheerlijke pizza.
Koh Phi Phi en Koh Lanta Thailand. Het lekkere relaxen op het strand en de vuurdanser onder de volle maan. Het snorkelen tussen duizenden vissen en zwemmen door de Emerald Cave. De pannenkoekjes met banaan en chocola, en de workshop carving.
Bangkok met onze favoriete shopping mall MKB center het gezellige sfeertje, eten op de 81e verdieping van de Bayok sky tower, Terminal 21 en onze mooie hotel suite.

Ja het was weer een zeer geslaagde vakantie. En we hebben er lekker van genoten.
Waar onze volgende reis naar toe gaat? We zullen het wel zien.