Dolfijnen - Reisverslag uit Sorong, Indonesië van Toety & Roel Laitenu-van den Bos - WaarBenJij.nu Dolfijnen - Reisverslag uit Sorong, Indonesië van Toety & Roel Laitenu-van den Bos - WaarBenJij.nu

Dolfijnen

Door: Toety

Blijf op de hoogte en volg Toety & Roel

18 December 2014 | Indonesië, Sorong

12 t/m 14 December

Helaas onze eilanden trip kon niet door gaan want Roel had een slechte nacht. Koorts en een hele zere pols. We hebben de hele dag een beetje hier rondgehangen en de vissen gevoerd. Roel heeft zijn medicijnen iets opgehoogd, waardoor de pijn langzaam aan minder werd. Weer lekker op de vlotten gezeten en na zonsondergang kwamen de anderen terug van hun eilanden trip. S ávonds hebben we met z´n allen gegeten want de gids had een vis op de BBQ laten maken, erg gezellig was het.
De volgende dag zouden ze een tripje naar een duikschool een eind verderop maken. Wij konden met ze mee. De planning was om 8 uur te vertrekken Gelukkig ging het ook al weer een stuk beter met Roel dus hopen op een goede nacht.

De volgende ochtend hadden we ons ietwat verslapen dus moesten we opschieten om nog met de groep mee te kunnen. Het meisje van het restaurant heeft nog snel een ontbijtpakket voor ons klaargemaakt. Roel besloot om mee te gaan duiken, en de gids, nog een andere vrouw en ik gingen snorkelen. Het was echt super mooi, heel veel koraal en mooie gekleurde vissen, paars blauwe zeesterren en zelfs dolfijnen. Zooooo coooool.
Ik ben een beetje met de go-pro aan het oefenen geweest. Nou dat was niet echt een super succes want hij stond op foto stand dus ik heb heel veel foto’s gemaakt terwijl ik dacht dat ik aan een het filmen was. Daarna toch nog een paar filmpjes kunnen maken. Roel heeft het echt te gek gehad met duiken, hij is tot ongeveer 6 meter geweest en heeft ongeveer anderhalf uur gedoken. Het was echt super leuke geslaagde trip.

De volgende dag hebben we weer niet veel gedaan en gewoon lekker geluierd op

• 18 December 2014 - 19:08

Roxanne:

Wow! Echt heel gaaf! ziet er vet uit met dat masker!
    genieten!
    Mis jullie xxx