Laatste daagjes in Bali - Reisverslag uit Denpasar, Indonesië van Toety & Roel Laitenu-van den Bos - WaarBenJij.nu Laatste daagjes in Bali - Reisverslag uit Denpasar, Indonesië van Toety & Roel Laitenu-van den Bos - WaarBenJij.nu

Laatste daagjes in Bali

Door: Toety

Blijf op de hoogte en volg Toety & Roel

26 December 2014 | Indonesië, Denpasar

26 December

Vanmorgen voelde ik me erg slecht, keelpijn, hoofdpijn dus eerst rustig aangedaan en met wat paracetamolletjes gaat het wel weer. We wilden naar de Ulu Watu Tempel gaan en naar Serangan Island ( turtle island)
De tempel is gebouwd op een klif. En voor je naar binnen gaat moet idereen die een korte broek of rok aan heeft een Sarong om. Al met al is het best mooi maar we waren op het heetst van de dag dus super warm. Het is echter wel heel mooi om de hoge golven tegen de rotsten op te zien en horen beuken. De tempel stelt niet zo heel veel voor, je kan er ook niet in want er zit een hek voor, je mag er alleen in om te bidden. Voor we weer weg gingen nog even uit een kokosnoot gedronken, want die hitte maakt dorstig en het vocht moet wel aangevuld blijven. We waren net weer op weg en toen begon het keihard te regenen dus ergens gestopt om onze regenjassen aan te trekken en we besloten om maar terug naar huis te gaan. Onderweg maar weer lunch gehaald langs de weg. Thuis heeft roel de motor gewassen en zijn we al een beetje de boel aan het inpakken. Nog even een borreltje gedaan en afscheid genomen.

De tijd is ondanks dat we best veel hebben gedaan niet vreselijk hard gegaan, we hebben er van genoten, leuke mensen ontmoet ook 2 schatjes Sem en Nea. Helaas hebben we niet kunnen zwemmen maar we hebben wel lekker veel op de motor kunnen rijden. Leuke tripjes gemaakt met Trees en gerelaxed in de zitzakken op het strand. Weer lekker bijgekletst met Henk en Trees. En een lekkere kerst BBQ op Bali met zelfs oliebollen. En zelfs heerlijke kip Shoarma gegeten.

Morgen ochtend vliegen we om 11:40 weer naar Jakarta waar we weer in Pesona Guesthouse verblijven. Gelukkig weer een airport pickup genomen dus lekker relaxed. We hopen nog naar Thousand Islands te kunnen gaan want we hebben 3 nachten in Jakarta.

Nog een paar dagen en dan zit onze vakantie er weer op. Stiekem verlang ik er wel naar om de kinderen en kleinkinderen weer te zien en te knuffelen.

Bij deze Arie & Brenda bedankt dat we in jullie huis mochten en van de motor gebruik konden maken. Echt een heerlijk huis en echte koffie na 3 weken snakte ik daar wel naar. Treesje bedankt voor de tijd die je met ons hebt doorgebracht. We vonden het echt super gezellig, heerlijk gekletst en lekker rondgecrosst.
Mozart bedankt dat je op ons hebt gepast. ( hij lag nl steeds bij ons voor de deur )

• 27 December 2014 - 19:41

Reinier En Wai:

Jullie hebben veel ondernomen zo te lezen. Leuk! Kerst vieren op een mooi eiland, niet slecht ;) Aankomsttijd en vluchtnummer nog hetzelfde voor de 1e? Veel plezier in Hong Kong.