Weer terug in Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Toety & Roel Laitenu-van den Bos - WaarBenJij.nu Weer terug in Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Toety & Roel Laitenu-van den Bos - WaarBenJij.nu

Weer terug in Bangkok

Door: Toety

Blijf op de hoogte en volg Toety & Roel

07 Januari 2016 | Thailand, Bangkok

We zijn weer terug in Bangkok en logeren weer in het Evergreen Place Hotel, lekker dichtbij MBK Center. Omdat onze vlucht van Brisbane naar Singapore vertraging had hebben we de aansluiting naar Bangkok gemist en moesten we met de vlucht van 17:45 ipv 16:00. Singapore Airlines schijnt altijd zo krap te plannen. We kwamen dus ook pas om 20:00 uur aan.
De volgende dag hadden we met Jan en Anita afgesproken, zij komen die middag vanuit Hua-Hin naar Bangkok.
Na een erg onrustige nacht zijn we de volgende ochtend naar Terminal 21 gegaan voor een refill van mijn wimpers. Zijn die ook weer mooi voor winterberg :-)
Het was echt super leuk om Jan en Anita weer te zien, we hadden afgesproken bij het Siam Paragon, in Nederland komt het er steeds niet van om iets af te spreken en hier heb je echt vakantie dus blijkt het makkelijker te zijn om elkaar te treffen. We gingen via Siam Paragon naar Siam Center Mall en trakteerden Jan en Anita ons op koffie en gebak, veel gekletst en gelachen. Lekker door de koopjes rekken gesnuffeld en op zoek naar een geel tasje. Heerlijk gegeten bij Aka, een restaurant waar je aan tafel kan BBQen. Daarna langzaam weer terug gelopen richting de skytrain waar we afscheid namen, in Nederland toch wat vaker afspreken :-)

We hebben onze kamer bijgeboekt zodat nog wat kunnen relaxen voor we weer gaan vliegen. Nog even lekker douchen en omkleden. Geeft toch wat meer rust en anders moesten we 9 uur rondhangen. Vandaag is het donderdag en vannacht vliegen we om 1 uur naar Beijing waar we een betere kamer hebben gekregen dan op de heen weg, tenminste dat hopen we.

Nog even en dan zit onze vakantie er weer op.