Montville 27 december - Reisverslag uit Tanawha, Australië van Toety & Roel Laitenu-van den Bos - WaarBenJij.nu Montville 27 december - Reisverslag uit Tanawha, Australië van Toety & Roel Laitenu-van den Bos - WaarBenJij.nu

Montville 27 december

Door: Toety

Blijf op de hoogte en volg Toety & Roel

30 December 2015 | Australië, Tanawha

Vandaag gaan we naar de bergen via een leuke weg met mooie uitzichten komen we bij een een dorpje Montvile een touristisch dorpje waar gezellige winkeltjes zijn in mooie gebouwen. Veel kijken en niets kopen dus. Wel ergens koffie gedronken met een gebakje op een terras waar we weer een schitterend uitzicht hebben.
Op de terugweg zijn even bij de golfclub een drankje gaan doen en nog naar een andere golfwinkel waar T.S altijd haar spulletjes haalt. Ook daar is Reinier niet geslaagd voor schoenen. Maar we hebben wel weer gelachen. Nog even naar de winkel om drank en chips in te slaan. Ondanks dat de drank hier erg duur is wordt hier toch erg veel gedronken. Om een idee te geven een fles wijn, de goedkopere is ongeveer 8 dollar wat omgerekend bijna 6 euro is en een kratje bier kost ongeveer 45 dollar wat ongeveer 31 euro is. Hier is alles ook groot, een gemiddelde gal & gal is net zo groot als een deka markt.
We zijn nog even bij de universiteit gaan kijken of we nog Kangaroos kunnen spotten, helaas komen ze hier niet meer zo veel voor dus gaan we daar een poging wagen. Net toen we terug wilden gaan omdat we niets zagen zag Reinier er een paar in de verte lopen. Wij snel de auto uit en in de richting gelopen waar hij ze zag. 6 of 7 Kangaroos waren aan het grazen en er was er 1 met een babytje in zijn buidel. We hebben een paar mooie foto's kunnen schieten gelukkig. Nu nog hopen dat we ergens koala's kunnen spotten, bij de botanische tuinen zouden ze ook moeten zijn dus wie weet...

• 31 December 2015 - 03:53

Wai:

Ook in de slijterij hebben we weer gelachen. Nog net geen dagelijks bezoekje, maar slechts.. 4x deze week ;)

• 06 Januari 2016 - 16:46

Samantha:

Erg mooie foto's, het is erg leuk om jullie verslagen te lezen.