G' Bye mates - Reisverslag uit Tanawha, Australië van Toety & Roel Laitenu-van den Bos - WaarBenJij.nu G' Bye mates - Reisverslag uit Tanawha, Australië van Toety & Roel Laitenu-van den Bos - WaarBenJij.nu

G' Bye mates

Door: Toety

Blijf op de hoogte en volg Toety & Roel

06 Januari 2016 | Australië, Tanawha

15 dagen Australië. Wat was het gezellig en wat hebben we genoten en gelachen. Veel gedaan en veel gezien. Dolfijnen en een Walibi gezien in Byron Bay. Bijna op een slang gestapt en de kookkabura die we tegen kwamen in de Botanic Garden.
We hebben kangaroos gezien bij de universiteit in Tannawah. Gewandeld langs het strand in Mooloolaba. BBQen aan het water in Point Cartwright. En naar het vuurwerk gekeken op oudjaarsavond bij de rivier in Brisbane. Naar de hippiemarkt in Eumundi geweest en het gezellige Montvile en Tamborine Mountain. Elke dag weer de papegaaien spotten in de tuin. En natuurlijk heerlijk gezwommen.
Eigenlijk te veel om op te noemen.

Een ontzettend mooi land waar we alleen nog maar een fractie van hebben gezien.

Het was een super gezellige tijd met Oom Ton en Tante Sinama, Reinier en Wai.
Again thanks Oom T.d.B en Tante Sinama for the invitation and your hospitality, we had a great time.
Reinier en Wai bedankt voor de rondleidingen en de gezellige tijd.
De kaartavondjes. De heerlijke BBQs en de lange wandelingen.

G'Bye mates :-)