Plannen maken - Reisverslag uit Jičín, Tsjechische Republiek van Toety & Roel Laitenu-van den Bos - WaarBenJij.nu Plannen maken - Reisverslag uit Jičín, Tsjechische Republiek van Toety & Roel Laitenu-van den Bos - WaarBenJij.nu

Plannen maken

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Toety & Roel

24 Juli 2011 | Tsjechische Republiek, Jičín

Jaja.... de plannen zijn alweer gemaakt.
We konden het niet laten om toch weer te zoeken naar de goedkoopste tickets naar Bangkok. Wij hebben de thailandkoort opgelopen, en daar is lastig vanaf te komen.
Reeds in januari hebben we goedkope tickets weten te bemachtigen en dit keer gaan we van 25 november 2011 tot en met 25 december 2011.
Inmiddels hebben we ook al voor 2 nachten een kamer geboekt in Kachanaburi zodat we the bridge over the river kwai en de Hellfire pass kunnen bezoeken, ook hebben we op Koh Mak de laatse 3 nachten lekker luxe hotel aan het strand geboekt. Voor de rest nog niets gepland. Wat wel op ons lijstje staat is een bezoek aan Chiang Mai, , en als het ff kan Laos en Viëtnam bezoeken.
We zien het allemaal wel weer wat we wanneer gaan doen.

Tot zover alvast een voorproefje van onze plannen.