Dit is genieten - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Toety & Roel Laitenu-van den Bos - WaarBenJij.nu Dit is genieten - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Toety & Roel Laitenu-van den Bos - WaarBenJij.nu

Dit is genieten

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Toety & Roel

18 December 2011 | Thailand, Bangkok

Vandaag is onze laatste dag op Koh Kood.
De afgelopen dagen hebben we niets anders gedaan dan zwemmen snorkelen en zonnnen en met een kajak de zee op.
De zee is hier echt glas helder en je kan zeker wel honderdvijftig meter ver de zee in lopen. Roel is steeds lekker aan het snorkelen en heeft de meest mooie vissen gezien die bij ons alleen maar in een aquarium rond zwemmen. Mooi koraal en zee anemonen, maanvissen, zee egels zelfs in het ondiepe gedeelte zwemmen de vissen gewoon langs je benen.

Vanmorgen begon ik de dag met een lekkere relax massage van een uur, dit is echt een aanrader om de dag mee te beginnen hoor. Ik zei dat ze niet mijn nek moest masseren omdat die juist zeer doet dan, deed ze er heel lief hete zalf op omdat ze dacht dat ik gewoon een stijve nek had of zo.

Dit keer hadden we strandbedden onder een soort naaldboom, Roel was druk bezig met de naalden van mijn handoek te plukken toen er een thais jongentje bij kwam zitten die Roel even hielp.
Als je zand aan je voeten hebt en dit komt dus op je strand bed dan komt er een Thais menneke die met een doekje het zand van je bedje veegt, als je honger of dorst hebt dan wenk je gewoon even naar een menneke die dan je bestelling opneemt en dat netjes naar je toe brengt.
Ook vandaag aten we tussen de middag warm, soort nassi goreng met groenten en een fruitshake.
Dit is echt genieten, lekker niets doen en op je wenken bediend worden.HEERLIJK.

Morgen vertrekken we om 11:00 met de speedboot naar Koh Mak. Ons laatste eiland en hier blijven we ook weer 3 nachten. Daarna zit onze vakantie er al weer bijna op, we gaan dan nog 2 nachten naar Bangkok om van daaruit terug te vliegen naar het koude kikkerland "Nederland"

• 21 December 2011 - 09:29

Samantha:

Hey pa en Toety,
    Geniet er nog even van en veel plezier ;)