Weekend Market & Floting Market - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Toety & Roel Laitenu-van den Bos - WaarBenJij.nu Weekend Market & Floting Market - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Toety & Roel Laitenu-van den Bos - WaarBenJij.nu

Weekend Market & Floting Market

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Toety & Roel

21 Maart 2010 | Thailand, Bangkok

20 mrt

Roel is een beetje opgeknapt. We hebben zitten twijfelen of we nog wat zouden gaan doen. Uiteindelijk besloten om naar de weekend markt te gaan. Een ongelofelijk grote markt wat grotendeels overdekt was, daar hebben we nog wat kadootjes gekocht en een extra koffer aangezien we niet alles in onze rugtassen kwijt kunnen. De rest van de dag niets gedaan, beetje geslapen en `s avonds naar de mac geweest.

21 mrt
Vannacht had Roel nog wel koorts. ´s morgens voelde hij zich weer een stuk beter en de koorts was ook gezakt. We zijn naar de Floting Market geweest. We dachten dat het hier niet ver vandaan zou zijn….was toch nog een uur met de taxi. Eigenlijk wilden we alleen maar kijken, maar je moest echt een boot nemen om de markt te zien. Toch maar gedaan dus. Uiteindelijk gaat het erom dat je hier en daar wat koopt, we hebben maar wat anzichtkaarten, kleine banaantjes en 2 bamboe hoeden gekocht.

De taxi heeft al die tijd op ons gewacht want dat was voor hemzelf beter aangezien hij geen klant terug naar bangkok zou krijgen en voor ons gewoon weer de meter verder liep. Kwam die oen zonder gas te zitten en had ook bijna geen benzine meer dus met veel horten en stoten kwamen we bij een tankstation……die was alleen aan de overkant van de weg. Steeds als hij wilde oversteken had de auto te weinig kracht om gas te geven. En we zaten dus op de snelweg met voorbij razende auto´s….best eng dus. We besloten om uit te stappen en de auto naar de overkant te duwen zodra het kon, in de auto blijven zitten had weinig zin. De taxi chaufeur tankte wat benzine en bij de eerst volgende pomp waar gas te verkrijgen was heeft hij gas getankt.

Nu gaan we eten en nog wat rondhangen.

• 21 Maart 2010 - 20:06

Roxanne:

Hey wat jammer dat je een beetje ziek bent/was Ik moest je de groeten doen en je beterschap wensen van Fred Spaan. en OOooh we hebben een nieuw zweefvliegtuig op Teuge hihi
    Geniet nog maar even van de laaste vakantie dagen!!

• 22 Maart 2010 - 18:49

Pa En Lusa:

hoi,wat een reis,als je alles leest van al die weken hebben jullie veel gezien en ondernomen, jeullie gaan met een schat aan nieuwe indrukken naar huis,heerlijk he,nu alles inpakken en een goede reis naar huis.veel liefs en tot in apeldoorn.