Van alles wat - Reisverslag uit Denpasar, Indonesië van Toety & Roel Laitenu-van den Bos - WaarBenJij.nu Van alles wat - Reisverslag uit Denpasar, Indonesië van Toety & Roel Laitenu-van den Bos - WaarBenJij.nu

Van alles wat

Door: Toety

Blijf op de hoogte en volg Toety & Roel

25 December 2014 | Indonesië, Denpasar

21 december

Het heerlijke in het huis van Arie & Brenda is dat we gewoon lekker kunnen ontbijten zonder dat we ons moeten haasten om nog op tijd te zijn. In hotels ben je toch afhankelijk van de tijden tot wanneer je kan ontbijten. We hebben de motor tot onze beschikking en Roel is al helemaal gewend aan het verkeer hier. Soms is het echt een gekkenhuis hier en lijkt het wel of iedereen een wedstrijdje aan het doen is. Scooters rijden links en rechts halen van beide kanten in. Al sta te wiel tegen wiel toch proberen ze er nog tussen te komen. Hier doe je gewoon wat de ander ook doet en als je iemand passeert dan toeter je gewoon even. Inmiddels weten we aardig de weg van huis naar het strand en zijn we even wat wezen shoppen en om half 5 hadden we op het strand afgesproken met Henk, Tia, Nea, Mary en Sem.
Heerlijk in de zitzakken gezeten en genoten van een lekker biertje en pizza. Echt super gezellig met weer een live bandje.

De volgende dag zijn we naar Tanah Lot geweest, de tempel in de zee, dit was ongeveer een uurtje hiervandaan. Toch wel 1 van de dingen die je gezien moet hebben. Het was er super druk, veel busssen met schoolkinderen. Een touristisch gedoe maar ja.
Net toen we naar huis wilden gaan begon het kei hard te regenen dus even schuilen en toen weer op naar huis. 's avonds zijn we naar Frankensteins in Semyak geweest, dat is een restaurant waar zombies het bedienend personeel is en ze doen ook dans voorstellingen. Ook speelt er een live band. Ook weer heerlijk gegeten en daarna nog naar espresso geweest waar Mary moest zingen. Wat een geweldige stem. We stonden gewoon buiten de kroeg een biertje te drinken.....gezellig.

Ik ben de volgende dag met trees weer even terug gegaan naar celuk voor de armbandjes en op de terugweg in Sanur nog een lekkere shoarma gegeten, voor Roel hebben we er maar 1 mee genomen.

24 December

Roel en ik zijn op de navigatie naar Celuk gereden om de armbandjes op te halen en in Sanur nog even op het strand gelopen. Bij Bali Galaria Mall hebben we bij de japanner nog wat gegeten en over de bypass weer naar huis. Tuurlijk is het weer erg druk en is er bijna geen doorkomen aan. Het laatste stuk wat normaal gesproken 10 minuten duurt hebben we meer dan een half uur over gedaan.
's Avonds heb ik samen met Trees eten aan de weg gehaald. Ben je gewoon voor 60 cent klaar, heb je gewoon lekker rijst met vlees en groenten en ook nog kroepoek.

Elke avond kijken we gewoon lekker languit liggend op de bank tv. Heerlijk hoor...biertje erbij ventilator aan lekker relaxed.

• 25 December 2014 - 16:48

Samantha:

Klinkt erg leuk en mooi. Rij voorzichtig.

Veel plezier. Xx