Dag 2 in Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Toety & Roel Laitenu-van den Bos - WaarBenJij.nu Dag 2 in Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Toety & Roel Laitenu-van den Bos - WaarBenJij.nu

Dag 2 in Bangkok

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Toety & Roel

02 Maart 2010 | Thailand, Bangkok

Hallo Iedereen

Voor Hans en Fran: Khao San Road is helemaal te gek.

Voor Femke : Shoppen... nou als je uit je dak wilt gaan, en je helemaal gek wilt kopen dan kan dat hier.

Voor Des en Don: Bloesen komen eraan.

Voor de grote eters onder ons: Voor 3 euro met z'n 2tjes kan je hier je buikje rond eten.

Voor iedereen die het nu koud heeft: Hier is het nu 34 graden.
Ons plan was vroeg op staan en de buurt verkennen en met een tuk tuk naar een tempel of de klongs laten brengen, de dag begon al niet zoals gepland en stonden we dus pas om 11:00 uur op. Snel douchen en aan kleden. Ontbijtje zoeken, en dat is niet zo moeilijk hier want hier zijn plenty food gelegenheden. Daar stond dus een man met z'n tuk tuk. We raakten aan de praat en hij heeft ons dus de hele middag rond gereden, eerst naar de klongs waar we een tochtje van een uur maakten in een long tail boat. Dit zijn bootjes met dikke V8 motoren, die dus ook vreselijk hard kunnen. Tuk tukje stond netjes te wachten en bracht ons naar de Standing Budha, daarna naar de Marble Temple en als laatste naar de Golden Mount tempel. Steeds ging hij mee de tempels in, heel grappig. Daarna zette hij ons netjes voor ons hotel af. Veel gezien in 3,5 uur, te veel want we hadden er gewoon hoofdpijn van. In ons hotel wat gerust en toen ff wat eten, beetje rondgelopen en in ons straatje was een super goeie live band aan het optreden, daar op het terras een biertje voor Roel en voor mij een cocktail besteld. Inmiddels is het 23:00 uur, morgen echt vroeg op want we moeten naar het treinstation.

Wie weet morgen weer een berichtje maar dan vanuit Hua Hin.

Liefs van ons X

• 02 Maart 2010 - 17:35

Femke:

Hoi toety en roel,
    Wat een leuke foto's heel erg mooi en vooral lekker weer! haha ik las dat het shoppen leuk was!
    Ben ik even jaloers, en toety ik mis je heel erg..geef je even je email dan kan ik je wat uitgebreider mailen! want hier mis je ook veel haha..hoop dat jullie het enorm naar jullie zin hebben, maar zoals ik zie. Zit dat wel goed ;)

Groetjes, ook van eli ;)

• 02 Maart 2010 - 18:40

Pa En Lusa:

Hoi bofkonten,leuk weer te lezen en jullie foto's te zien,ziet er allemaal gezellig uit, morgen een goede treinreis en tot de volgende keer ,liefs

• 03 Maart 2010 - 19:28

Hans En Conny:

Hoi toet en roel,
    fijn dat jullie goed zijn aangekomen, nog maar net een paar dagen daar en al zoveel gezien. toet pas maar op die roel, zijn buikje wordt straks rond als een rijstkorrel en wil hij niets anders meer als hij terugkomt. overigens lijkt hij wel een reus bij de kleine budha. Heel veel plezier en benieuwd naar jullie treinreis. liefs en xxx

• 03 Maart 2010 - 21:38

Harold,sandra&kids:

Hoi hoi,

Jeetje wat hebben jullie al veel gedaan en gezien in die korte tijd.
    Dat belooft nog heel wat voor de rest van de reis.
    Geniet er van!!
    Groetjes van ons vieren.

• 04 Maart 2010 - 13:21

Ron L.:

Ik hou jullie in de gaten. Leuk.

Groetjes Fam. R Laitenu

• 04 Maart 2010 - 17:16

Jolanda Vels:

ha die toety en roel,
    wat een prachtige foto´s.
    Ga jullie zeker volgen op deze mooie reis.
    Geniet ervan.

Groetjes van Jolanda

• 04 Maart 2010 - 21:11

Thomas:

Hallo Toety en Roel,

Mooie foto's!.. Jullie hebben al veel gezien in korte tijd!..
    En over de temperatuur hoeven jullie ook niet te klagen!.. Hier gaat het van het weekend alweer sneeuwen..!

Geniet van de vakantie!!.

groetjes Thomas.

• 12 Maart 2010 - 22:42

Hennie:

Hallo toety en roel

Benijdenswaardig zo.n vakantie nog héél veel plezier.Leuk om zo te volgen!