Van alles en nog wat - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Toety & Roel Laitenu-van den Bos - WaarBenJij.nu Van alles en nog wat - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Toety & Roel Laitenu-van den Bos - WaarBenJij.nu

Van alles en nog wat

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Toety & Roel

16 Maart 2010 | Thailand, Bangkok

16 maart

Eigenlijk wel grappig. We belanden van het ene uiterste in de andere...zo waren we een aantal dagen geleden nog op Koh Phangan waar we midden in de Rimboe zaten in een huisje waar de kieren in de vloer zaten en zo simpel als wat verbleven...Nu zitten we in een beach house met airco, tv, koelkast, warm en koud water en ligstoelen aan het strand en een zwembad 10 meter van ons huisje vandaan.

De tijd vliegt, nog 2 dagen dan vliegen we naar Bangkok.
Allereerst ben ik Hannie en Francis T. ´s verjaardagen vergeten dus bij deze...sorry maar gefeliciteerd. Vandaag is Connie jarig, lief vriendinnetje.... gefeliciteerd met je verjaardag, een hele fijne dag gewenst, we drinken er 1 op jou.

We hebben van alles en nog wat gedaan. Zo hebbn we een motortje gehuurd en zijn we het eiland mee rond gecrost, bij de Big Budah geweest en de Wat Plai Laem, bij de kleermaker geweest want Roel had een bloes laten aanmeten...helemaal perfect, zo hebben we voor Don en Des ook wat laten maken, morgen is alles klaar ben benieuwd want het is toch best lastig om voor de jongens een stof te kiezen waarvan je hoopt dat ze dat mooi vinden.
Overal in elk stadje dorpje of straatje zijn er kleermakers en iedereen wil dat je bij hun wat laat maken, maar ja zo werkt het ook bij restaurants enz, en eigenlijk overal in elk vakantie land is het het zelfde.

Vandaag moet ik helaas na 7 jaar afscheid nemen van mijn lievelings slippers...voor de rest van de vakantie heb ik nieuwe moeten kopen. (ik hoop dat roel de ouwe nog kan lijmen)

Oh ja...gisteravond wilde ik douchen en een heeeele grote spin keek me recht in de ogen aan...iedereen die me kent weet wat mijn reactie was....hij was echt zo groot dat hij een rugzakje om kon. Roel heeft het beest met een emmer gevangen en door het douche putje gespoeld.

Nu gaan we even ontbijten en verder scheuren.
We zijn bij de vlinder tuin geweest, Stelde niet zo heel veel voor, maar wel leuk om te zien en in ieder geval watervallen met water gezien.

17 mrt
Vandaag zijn we nog wat rond wezen rijden en bij de Tesco brood, beleg en ijskoffie gehaald en dit voor de Tesco op een bankje opgegeten. Via Chaweng Beach terug gereden en onderweg bij een houtsnijwerk werkplaats nog wat leuke dingetjes gekocht.
De laatste uurtjes op het strand doorgebracht en nog ff een duik in het zwembad genomen.

Morgen vliegen we om half 9:30 naar
Bangkok. Ik hoop maar dat de demonstraties niet uit de hand gelopen zijn.
Roel belde met het hotel of we een dag eerder konden komen maar....helaas er is niets vrij. We moeten maar kijken of er nog wat anders is.

Iedereen een hele fijne dag en tot het volgende verhaaltje maar weer.
(foto's komen later)

• 16 Maart 2010 - 07:13

Hannah:

Doe straks voorzichtig in Bangkok. Demonstraties dreigen uit de hand te lopen.

• 16 Maart 2010 - 08:12

Toety En Roel:

We hebben het gehoord en gelezen, dank je. We hoorden ook dat het de vorige x 3 weken duurde,hoop dit x niet.

• 16 Maart 2010 - 15:36

Lusa:

weer een mooi verslag,geniet nog even lekker van het mooie warme weer,en goed nieuws,hier word het vanaf donderdag ook voorjaar,met hopelijk de bijpassende zon. Zijn jullie dus nog 4 dagen in bangkok?veel plezier.

• 18 Maart 2010 - 13:29

Gino En Hannie:

mooie verslagen en foto't geniet er nog even van tot gauw

• 19 Maart 2010 - 11:15

Heleen:

Wat leuk zeg om te lezen geniet nog even van de paar dagen met elkaar.
    Heel veel plezier nog en tot gauw liefs Heleen